загрузка...
Навигация по сайту
загрузка...
Фоторамки онлайн за 5 секунд!
Развличение / Много игр
Скачать бесплатно игры
Календарь
«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Друзья
Статистика





Яндекс.Метрика
Доменные Имена и Хостинг для вашего сайта

Надежный ХОСТИНГ по оптимальной цене от $1.25 в месяц + скидка %15 от сайта Grafamania
При заказе введите код скидки %15 : GRAFAMANIA

- Панель управления - CPanel / PHP 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 / MySQL 5
- При заказе хостинга на 1 год, домен бесплатно
- Автоматическая установка CMS систем на хостинг, более 250 скриптов
- Стабильная работа сервера., Uptime 99.9%
- Выбор размещения сайта: Европа, Украина, Россия
- Ежедневное резервирование данных, + еженедельное удаленное резервирование

Заказать домен и хостинг на сайте : http://www.aiwebhost.com
CG.TUTSPLUS: How to Create a Video Game Dumpster: The Complete Current-Gen Workflow
Категория: Уроки, Видео Уроки | Опубликовал(а): grayf24 | 19 06 2011



CG.TUTSPLUS: How to Create a Video Game Dumpster: The Complete Current-Gen Workflow
English | FLV | MPEG4 Video (H264) 1280x720 15.00fps | AAC 44100Hz stereo 93 Kbps | 1 Gb




Tutorial Details

Program: 3DS Max 2009 (or equivalent), Photoshop
Difficulty: Advanced

Twice a month we revisit some of our reader’s favorite posts from throughout the history of Cgtuts+, and what better place to start than with a tutorial by ex-site-editor Kaleb Aylsworth. This tutorial was first published in June 2009 and proved immensely popular. Let’s take a look…

As technology evolves, the tools and requirements for creating current-gen game art are constantly changing. In this tutorial we will learn the current game art workflow in its entirety, from the low-poly model all the way to final game-ready asset. We will create a realistic grimy dumpster suitable for any urban setting.

This mammoth video training series features over 194 minutes of video instruction on all aspects of game art creation, including creating the low-poly and high-poly models, the UVW unwrap, baking normal maps from high-poly, and creating diffuse, specular and detail bump textures.



1. Creating the Low-Poly Model: 3DS Max 2009 (or equivalent).




2. Creating the High-Poly Model: 3DS Max 2009 (or equivalent).




3. UVW Unwrap: 3DS Max 2009 (or equivalent).




4. Baking Normal Maps From High-Poly: 3DS Max 2009 (or equivalent); X-normal; CraziBump.




5. Creating the Diffuse Texture: Photoshop CS2 (or higher); Photo texture source.




6. Creating the Specular Texture & Detail Bump Texture: Photoshop CS2 (or higher); CraziBump

Product homepage:>>

Referral Link >>

Referral Link >>

Referral Link >>

Надежный, Бастрый и недорогой Хостинг от $1.25. Доменные имена от $3.00


 (голосов: 0)
Версия для печати | Просмотрено: 472 раз |
Теги : 

Другие новости по теме:
  • How to Create a Video Game Dumpster: The Complete Current-Gen Workflow Full ...
  • Ae.tutsplus - Video Tutorials for Adobe After Effects: - Vol.11
  • Free Video Tutorials for Adobe After Effects: AE.TUTSPLUS.COM - Vol.8
  • Game Art Complete
  • GraphicRiver Complete Car Racing Game Kit
  • Video Tutorial Create Metallic Text In Photoshop
  • Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


    Авторизация
    По тематикам


    Grafamania.net - Территория дизайнера и веб-мастера
    При копирование информации с сайта ссылка на http://www.grafamania.net ОБЯЗАТЕЛЬНА!