загрузка...
Навигация по сайту
загрузка...
Фоторамки онлайн за 5 секунд!
Развличение / Много игр
Скачать бесплатно игры
Календарь
«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Друзья
Статистика





Яндекс.Метрика
Доменные Имена и Хостинг для вашего сайта

Надежный ХОСТИНГ по оптимальной цене от $1.25 в месяц + скидка %15 от сайта Grafamania
При заказе введите код скидки %15 : GRAFAMANIA

- Панель управления - CPanel / PHP 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 / MySQL 5
- При заказе хостинга на 1 год, домен бесплатно
- Автоматическая установка CMS систем на хостинг, более 250 скриптов
- Стабильная работа сервера., Uptime 99.9%
- Выбор размещения сайта: Европа, Украина, Россия
- Ежедневное резервирование данных, + еженедельное удаленное резервирование

Заказать домен и хостинг на сайте : http://www.aiwebhost.com
Character and Scene Development in ZBrush
Категория: Уроки, Видео Уроки | Опубликовал(а): Shavkatik | 08 12 2010

Character and Scene Development in ZBrush

Character and Scene Development in ZBrush
788 x 648 | 6 hrs | 1.25 GB | MP4
Genre: eLearning

Pass: shavkat

содержание
1. Introduction and Project Overview 0:58
2. Building the ZSphere skeleton 8:07
3. Finishing the ZSphere skeleton 12:24
4. Positioning the adaptive skin 5:53
5. Creating the basic shapes 5:50
6. Redrawing the mouth topology 11:52
7. Adding the eyes 8:14
8. Sculpting the body 9:09
9. Shaping the tentacles 7:45
10. Sculpting the mouth area 8:04
11. Adding the tongue with ZSpheres 8:04
12. Shaping and sculpting the tongue 6:07
13. Sculpting the inside of the mouth 11:49
14. Building the fish with ZSpheres 7:39
15. Detailing the fish 10:49
16. Adding the teeth 8:28
17. Adding the saliva and hair 8:18
18. Previewing with materials 4:20
19. Polypainting the squid's body 10:48
20. Using custom alphas to detail the tentacles 5:09
21. Painting the eyes 4:21
22. Painting the tongue 5:42
23. Painting the fish 7:23
24. Detailing and painting the ground 6:40
25. Preparing assets for export and creating UVs 5:20
26. Exporting textures from ZBrush 6:10
27. Exporting geometry from ZBrush 4:58
28. Exporting normal and displacement maps 6:04
29. Importing ZBrush geometry into Maya 6:18
30. Adding lights to Maya scene 7:06
31. Adding materials to characters' eyes and teeth 9:16
32. Creating subsurface materials for character's body 9:16
33. Connecting color maps to SSS materials 9:33
34. Creating a SSS back scattering map in ZBrush 11:14
35. Building SSS shader for character's toungue 11:08
36. Adjusting render stats of geometry for proper reflections and refractions 9:07
37. Creating pools of water under the squid character 10:55
38. Independently controlling final gather and reflection results 5:51
39. Utilizing approxinations for high quality displacement effects 12:09
40. Finalizing light setup 9:36
41. Setting up render layers in Maya 13:56
42. Compositing color and occlusion passes in Photoshop 8:19
43. Adding depth-of-field effects and retouching image in Photoshop 6:30

Character and Scene Development in ZBrush

Надежный, Бастрый и недорогой Хостинг от $1.25. Доменные имена от $3.00


 (голосов: 0)
Версия для печати | Просмотрено: 662 раз |
Теги : Character, Scene, Development, ZBrush

Другие новости по теме:
  • Digital Tutors - Character and Scene Development in Maya and Mudbox 2010
  • Covered 3D Creature Development in Zbrush Maya Photoshop and After Effects
  • Character Development in Blender 2.5
  • Digital Tutors - Character Creation in Zbrush
  • Character Creation For Videogames in 3Ds MAX, Zbrush and Photoshop
  • Digital -Tutors Character Creation in ZBrush
  • Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


    Авторизация
    По тематикам


    Grafamania.net - Территория дизайнера и веб-мастера
    При копирование информации с сайта ссылка на http://www.grafamania.net ОБЯЗАТЕЛЬНА!