загрузка...
Навигация по сайту
загрузка...
Фоторамки онлайн за 5 секунд!
Развличение / Много игр
Скачать бесплатно игры
Календарь
«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Друзья
Статистика





Яндекс.Метрика
Доменные Имена и Хостинг для вашего сайта

Надежный ХОСТИНГ по оптимальной цене от $1.25 в месяц + скидка %15 от сайта Grafamania
При заказе введите код скидки %15 : GRAFAMANIA

- Панель управления - CPanel / PHP 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 / MySQL 5
- При заказе хостинга на 1 год, домен бесплатно
- Автоматическая установка CMS систем на хостинг, более 250 скриптов
- Стабильная работа сервера., Uptime 99.9%
- Выбор размещения сайта: Европа, Украина, Россия
- Ежедневное резервирование данных, + еженедельное удаленное резервирование

Заказать домен и хостинг на сайте : http://www.aiwebhost.com
Modeling Texturing The Lantern’ – A 3Ds Max Project – Part 1 (Only Modeling)
Категория: Уроки, Видео Уроки | Опубликовал(а): Shavkatik | 11 09 2010

Modeling Texturing The Lantern’ – A 3Ds Max Project – Part 1 (Only Modeling)

Modeling Texturing The Lantern’ – A 3Ds Max Project – Part 1 (Only Modeling)
1024x768 | 125 min | 122 MB | flv
Genre: eLearning


3Ds Max author Ben Tate is back once again with this exclusive 3-part tutorial series covering all of the processes involved in creating ‘The Lantern’. In this first part, Ben walks us through the modelling process, taking a look at not only traditional poly-modelling, but also how we can use splines to speed up your workflow when tackling more complex geometry. Let’s get started!


In this tutorial we’ll go through the entire process of modelling, uvmapping, texturing, lighting and rendering an old lantern in 3d Studio Max. We’ll use poly modelling techniques for the majority of the model, but we’ll also take a look at how to use splines to create the more complex pieces.

With the modelling completed, we’ll move on to the UV mapping – all of which will be done inside of 3ds Max using the many tools contained in the Unwrap UVW modifier, such as Flatten and Pelt Mapping. We’ll also discuss tips and tricks for UV mapping sub-divided geometry. With the mapping completed, we’ll scale the uv islands to the correct proportions and clean up our objects.

Finally we’ll pack and finalize our UV’s into a single layout, before moving into Photoshop to create the Diffuse, Bump and Specular Maps. We’ll also create procedural materials for the candle and flame inside Max, and finalize our scene lighting for the final render.

DOWNLOAD

Надежный, Бастрый и недорогой Хостинг от $1.25. Доменные имена от $3.00


 (голосов: 0)
Версия для печати | Просмотрено: 694 раз |
Теги : Modeling, Texturing, The Lantern’, A 3Ds Max, Project, Part 1, (Only Modeling)

Другие новости по теме:
  • Modeling and Mapping Texturing - 3D Studio Max Tutorial
  • Simply Maya - Victorian House Modeling and Texturing
  • The Third Guild - Modeling and Texturing Old Ruins - modo and Photoshop [20 ...
  • 3ds Max Modeling for Games: Insider's Guide to Game Character, Vehicle, an ...
  • 3D Automotive Modeling - An Insider's Guide to 3D Car Modeling and Design ...
  • 3ds Max Modeling for Games, Second Edition - Insider's Guide to Game Chara ...
  • Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


    Авторизация
    По тематикам


    Grafamania.net - Территория дизайнера и веб-мастера
    При копирование информации с сайта ссылка на http://www.grafamania.net ОБЯЗАТЕЛЬНА!