загрузка...
Навигация по сайту
загрузка...
Фоторамки онлайн за 5 секунд!
Развличение / Много игр
Скачать бесплатно игры
Календарь
«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Друзья
Статистика





Яндекс.Метрика
Доменные Имена и Хостинг для вашего сайта

Надежный ХОСТИНГ по оптимальной цене от $1.25 в месяц + скидка %15 от сайта Grafamania
При заказе введите код скидки %15 : GRAFAMANIA

- Панель управления - CPanel / PHP 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 / MySQL 5
- При заказе хостинга на 1 год, домен бесплатно
- Автоматическая установка CMS систем на хостинг, более 250 скриптов
- Стабильная работа сервера., Uptime 99.9%
- Выбор размещения сайта: Европа, Украина, Россия
- Ежедневное резервирование данных, + еженедельное удаленное резервирование

Заказать домен и хостинг на сайте : http://www.aiwebhost.com
Digital Tutors Creating Facial Topology in Maya 2011
Категория: Уроки, Видео Уроки | Опубликовал(а): asmodeus | 24 05 2010

Digital Tutors Creating Facial Topology in Maya 2011

Digital Tutors Creating Facial Topology in Maya 2011 | 434MB

In this course, we'll cover methods for adding topology to our new or pre-existing model to make creating mouth shapes and expressions feasible. For anyone focusing on animation, having a character to work with is important. In a previous course, we went through the process of building a basic character that we could use to practice our animation. The character is meant to show action and emotion through only the movement of the body. While this is great practice for getting the most out of our character's body movements, at some point we'll probably want to start creating facial expressions and even make our character speak. We'll use a variety of tools in Maya like the Split Polygon Tool and the Insert Edge Loops tool to manually add and remove edges and generally reroute the geometry as needed. We'll also add geometry for the interior of the mouth and reassemble the head with the existing body.

Contents:
1. Introduction and Project Overview
3. Creating initial loop topology around mouth
5. Shaping the lips
7. Building the teeth
9. Making final adjustments to the model
2. Isolating the head geometry
4. Rerouting geometry along cheek and chin
6. Starting the interior of the mouth
8. Modeling the tongue

Release Info:
Rls Date : 18/05/10
mOre iNfo: http://www.digitaltutors.com/09/training.php?cid=5&pid=294






Надежный, Бастрый и недорогой Хостинг от $1.25. Доменные имена от $3.00


 (голосов: 0)
Версия для печати | Просмотрено: 646 раз |
Теги : 3d, maya, video, tutorial, modeling

Другие новости по теме:
  • Digital-Tutors - Creating Realistic Eyes in Photoshop and Maya (2010, ENG)
  • Digital Tutors: Shader Recipes - Rendering Underwater Caustics in Maya + Cr ...
  • Digital Tutors - Creating Game Characters with 3ds Max 2011 and ZBrush
  • Digital Tutors - Creating Walk Cycles in Softimage 2011 (2010, ENG)
  • Digital Tutors - Introduction to Maya 2012 [2011, ENG]
  • Digital Tutors - Pipeline Integration with Maya 2011 and RealFlow 5
  • Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


    Авторизация
    По тематикам


    Grafamania.net - Территория дизайнера и веб-мастера
    При копирование информации с сайта ссылка на http://www.grafamania.net ОБЯЗАТЕЛЬНА!